برندهای یخساز صنعتی

معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی

در این بخش از سایت قصد داریم به معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی بپردازیم. با ما همراه شوید و از مطالب مفیدی که برای شما آماده کرده ایم به بهترین شکل استفاده کنید!

یخساز صنعتی چیست؟

یخساز صنعتی یک ماشین صنعتی است که آب ورودی را توسط سیستم تبرید و مکاهمم یخسازی خود، به انواع یخ اعم از حبه ای، پودری، سکه ای، قالبی و پولکی تبدیل می کند. در داخل دستگاه یخساز صنعتی معمولا یک محفظه تعبیه می شود که یخهای آماده شده را درون خود نگه می دارد. در دستگاه های بزرگتر مانند مدلهای قالبی که قالبهای یخ بزرگی تولید می کنند، محفظه ای وجود ندارد. معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی

کاربردهای یخساز صنعتی

یخساز صنعتی دستگاهی است که قابلیت تولید یخ در حجم بالا و به شکل های مختلف را دارد. این دستگاه برای قصابی ها، ماهی فروشی ها و همچنین آب میوه ها، فست فودها و رستوران ها و کاربردهای زیادی دارد. معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی

blank

معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی

بهترین مدل ها و مشهورترین برندهای یخساز صنعتی

یخساز صنعتی اسکاتمن – Scotsman

یخساز اسکاتمن دارای سیستم ضد میکروب و کیسه تیخیر واقع در پشت درب یخساز می باشد. همینطور یخساز اسکاتمن با تولید یخ های استوانه ای جهت خنک کردن انواع نوشیدنی بدون تغییر طعم اصلی نوشیدنی مورد استفاده قرار میگیرد.

بهترین مدل زیرکانتری Scotsman CU50GA

به عنوان یکی از محبوب ترین دستگاه ها هم از نظر مارک و هم از نظر نوع، یخساز زیر پیشخوان اسکاتسمن مدل Cu50GA مطرح است. فن آوری حسگر کیفیت آب هم قادرست شرایط آب سخت را تشخیص دهد و مواد معدنی اضافه را برای به حداکثر رساندن زمان لازم بین تمیز کردن و رسوب زدایی حرفه ای، پالایش کند. جنس بدنه این دستگاه از فولاد ضدزنگ است که یخ را با نرخ باور نکردنی 64 پوند در روز تولید می کند. به واسطه ی اندازه جمع و جور آن، میتواند زیر یک میله یا داخل یک کابینت معمولی 15 اینچی قرار گیرد.

مدل محبوب Nugget-Scotsman UN0815A-1

بطورکلی مدل Nugget-Scotsman UN0815A-1 نوعی دستگاه جمع و جور است که مقدار زیادی یخ ناگت را در کمترین زمان ممکن تولید می کند و دارای گواهی ستاره انرژی می باشد. نکته ی جالب توجه اینجا است که مطابق با قانون نوشیدن ایمن ایالات متحده برای نیازهای کم سرب، بررسیهای بسیاری از مشتریان بلحاظ دوام، اندازه فشرده و ماهیت محکم، تحسین آن ها را به همراه داشته می باشد. معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی

Scotsman UN0815A-1 یکی از کارآمدترین دستگاه های تولید یخ ناگت برای استفاده تجاری است و روزانه تا 79 پوند قطعه انواع یخها را تولید می کند. ابعاد باریک این یخ پاش اجازه می دهد تا در فضاهای کوچک قرار داده شوند. چون:

  • درب پشتی ارگونومیک آن دسترسی آسان به سینی یخسازی را امکان پذیر می کند
  • هوا را از جلو آزاد می کند معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی

تکه های یخ این دستگاه ها معمولاً در بیمارستان ها و باشگاه های بندسازی/سلامت جسمانی مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا به کندی آب می شوند و جویدن آن ها راحت تر از مکعب ها می باشد. اما رستوران ها و دیگر مراکز عرضه غذا هم به خاطر شکل منحصربه فرد و خواص جابجایی مایع از آن ها کمک می گیرند.

دستگاه تولید یخ Vevor ETL

سیستم های یخساز Vevor از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده اند که آن ها را بادوام می کند. به لطف بکارگیری استیل درخشان، این تجهیزات در عین حال زیبا به نظر می رسند و برای نمایش در رستوران ها، سوپرمارکت ها و هتل ها ایده آل می باشند. فضای داخلی آن دارای یک آستر مخصوص مواد غذایی است که تکه های یخ را تا 7 ساعت جامد نگه می دارد.

انواع یخساز مورد تایید Vevor ETL در مدلهای مختلف پولکی و حبه ای طراحی و تولید میشوند. این دستگاه با ظرفیت 99 پوند یخ، دارای یک کمپرسور 850 واتی است که می تواند به راحتی 144 مکعب شفاف را در عرض 10 دقیقه تولید کند. تجهیز این دستگاه به یک فیلتر آب درجه یک، باعث شده تا قادر باشند آب لوله کشی را به خالص ترین مکعب های ممکن تبدیل کنند. پس مکعب های یخ 0.9 اینچی همیشه سخت و بدون تخلخل می باشند. معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی

دستگاه تولید یخ پودری VEVOR 110V

این یخساز پودری قادر به تولید یخهای پودری یا اصطلاحاَ دانه برفی می باشند. بسیاری از شرکت های فرآوری محصولات آبزی و شیلات دریایی از دستگاه های یخساز صنعتی 110 ولت Vevor برای نیازهای تجاری خود استفاده می کنند. مدلهایی که قادر به تولید دانه های برف و یخهای ترد به میزان 132 پوند در روز می باشند. متریال بدنه این دستگاه از فولاد ضدزنگ بادوام است و محفظه داخلی آن از پلاستیک abs بهداشتی و استاندارد برای مواد غذایی ساخته شده می باشد. معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی

یخساز رومیزی قابل حمل NewAir

دستگاه تولید یخ قابل حمل و جمع و جور NewAir برای مصارف تجاری و حتی خانگی، روی صفحه های میله ای قرار می گیرد و یکی از بهترین مدلهای رومیزی به شمار می رود. با این حال، اجازه ندهید اندازه کوچک آن شما را فریب دهد. این یخساز تکه های یخ با کیفیت بالا و با سرعت بسیار زیادی تولید می کند. به طوری که اولین دسته در 10 دقیقه اول استفاده (حداکثر 50 پوند در روز) تولید می شود. سیستمهای یخساز حبه ای new air دارای تنظیم ضخامت یخ برای تکه های یخ کوچک، متوسط و بزرگ می باشد.

یخساز تجاری محبوب توزیع کننده آب Kismile 2in1 معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی

وقتی صحبت از یخسازهای تجاری توزیع کننده آب می شود، مدل Kismile 2in1 یک گزینه محبوب برای محل کار می باشد. علاوه بر مباحث زیبایی شناختی، این سیستم ها قدرتمند می باشند و وقتی صحبت از یخسازی به میان می آید، به اندازه بسیاری از دستگاه های یخساز که مدل های مستقل می باشند، قادر به تولید توده های یخی است. سیستمهای مذکور قابلیت تولید 27 پوند در روز را دارا می باشند که میتوانند نوشیدنیهای کارکنان را تا ساعتها سرد نگه دارند.

بهترین سیستم مستقل؛ دستگاه هواخنک Euhomy

اگر به یک دستگاه قابل اعتماد نیاز دارید که بتواند مقدار زیادی یخ تولید کند، این مدل ها انتخابی مناسب می باشند. چون می توانند یخ را با سرعت 100 پوند در روز، تولید کنند. به لطف کندانسورهای خنک شده با هوا، این سیستم ها در صورت لزوم دوباره روشن می شوند تا یخ های ذوب شده را جایگزین کنند و اصطلاحاَ خود را سیر نگه دارند. سطل یخ نوآورانه مدلهای هواخنک Euhomy دارای سنسوری است که تشخیص می دهد چه زمانی پر است و تولید را متوقف می کند تا هرگز سرریز نشود یا یخ آب نشود. ضمن اینکه در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی

انواع یخساز صنعتی

یخساز صنعتی به انواع مختلفی تقسیم می شود که معمولا این تقسیم بندی بر اساس نوع یخی است که این یخسازها تولید می کنند. یخسازهای صنعتی هر کدام برای مصرفی خاص مورد استفاده می باشند و هرکدام دارای ویژگی مخصوص به خود می باشند. به صورت استاندارد در صنعت یخسازی ما با 4 مدل یخ و یخساز سروکار داریم:

یخساز مکعبی یا حبه ای

این نوع یخساز از کاربردی ترین و پراستفاده ترین دستگاه ها است و توانایی تولید یخ در ظرفیتهای مختلف را دارد. اواپراتور یخساز صنعتی مکعبی یا حبه ای، مکعبی شکل یا گرد است، پس این دستگاه می تواند یخهای استوانه ای یا مکعبی شکل تولید کند.

یخهای تولیدی توسط یخساز صنعتی مکعبی یا حبه ای حدودا 14 تا 41 گرم وزن دارند و دارای اندازه های 26 تا 39 میلی متر می باشند. استراکچر داخلی و بدنه بیرونی این دستگاه پرمصرف، از استنلس استیل 304 است تا در تماس مداوم با آب و رطوبت دچار زنگ زدگی نشود و مسائل بهداشتی کاملا رعایت شود. استنلس استیل 304 عمر بالایی دارد و باعث می شود هیچگونه آلودگی به یخ منتقل نشود. معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی

یخساز پولکی یا پودری معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی

یخساز پولکی یخ هایی به شکل خورد شده تولید می کند که در ابعاد 3*4 به ضخامت 2 تا 3 میل می باشد. به اواپراتور یخساز پولکی یا پودری، درام گفته می شود. این نوع یخساز، صنعتی ترین و باکیفیت ترین دستگاه است که در دمای منفی 10 درجه، یخی کاملا خشک تولید می کند.

درام و تیغه یخساز پولکی یا پودری، از جنس استنلس استیل 304 می باشند و در تماس با آب، دچار زنگ زدگی نمی شوند و یخی آلوده تولید نمی کنند.  یخ در جداره داخلی درام تشکیل می شود و به وسیله تیغه ای که در داخل درام تعبیه شده، خراشیده می شود و بعد به داخل مخزن زیر یخساز می ریزد.

یخساز قالبی معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی

این نوع یخساز، یخهایی بزرگ به شکل قالب تولید می کند که 25 کیلوگرم وزن و 100 سانتی متر طول دارند. سایز یخهای تولیدی توسط یخساز قالبی معمولا 20 در 20 است. یخساز قالبی که تقریبا قدیمی ترین نوع کارخانه های یخسازی هم است تقریبا منسوخ شده است و دلایلی که می توان برای خارج از رده بودن یخسازهای قالبی می توان اشاره کرد عبارتند از:

  • سخت بودن استفاده از آن برای مصرف کننده به خاطر بزرگ بودن هر قالب یخ که حدود 25 کیلوگرم می باشد.
  • یخی که در یخساز قالبی تولید می شود در نقطه صفر درجه ساخته می شود و به همین دلیل کیفیت و ماندگاری پایینی دارد.

یخساز لوله ای معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی

این نوع یخساز صنعتی، یخی بسیار باکیفیت و ارزان تولید می کند و آب دارای دماهای مختلف را به یخ تبدیل می کند. یخساز لوله ای در هر شبانه روز حدودا 5 الی 50 تن یخ تولید می کند و از آن بیشتر در کشتارگاه های صنعتی، مراکز عرضه محصولات شیلات، کارخانه های تولید یخ، صنایع سدسازی، پل سازی و ساخت تونل استفاده می شود. این دستگاه مصرف انرژی پایینی دارد و فضای کمی اشغال می کند. یخساز لوله ای یخهایی به شکل لوله های تو خالی در ابعاد 3 در قطر 2 تولید می کند. از مزیت های مهم دیگر این دستگاه می توان به کاربری آسان و نگهداری راحت آن اشاره کرد.

معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی

خرید یخسازهای صنعتی برند اسکاتمن – Scotsman از تجهیزات آشپرخانه صنعتی آریا

در دنیای صنعتی امروزه، استفاده از یخسازهای صنعتی برای حفظ و نگهداری مواد غذایی، نگهداری داروها و محصولات پزشکی، تولید یخ در دستگاه های سردخانه و بسیاری از کاربردهای دیگر امر حیاتی و مهمی می باشد. یخسازهای صنعتی برند اسکاتمن یکی از بهترین و معتبهترین برندهای این صنعت است که از کیفیت و عملکرد بالای خود شهرت دارد.

تجهیزات آشپرخانه صنعتی آریا با سابقه ی بیش از ۱۵ سال در زمینه فروش و خدمات پس از فروش یخسازهای صنعتی برند اسکاتمن، به عنوان نماینده ی این برند معتبر در ایران، آماده ی ارائه خدمات بهتر و مشاوره ی کامل در زمینه انتخاب و خرید این محصولات به مشتریان خود است. معرفی بهترین برندهای یخساز صنعتی

با انتخاب یخسازهای صنعتی برند اسکاتمن از تجهیزات آشپرخانه صنعتی آریا، شما بهترین کیفیت، عملکرد بالا، مصرف انرژی کم، دوام و پایداری بالا، قابلیت تنظیم دما و سرعت تولید یخ، طراحی مدرن و زیبا و سهولت در نصب و استفاده را تجربه خواهید کرد. همچنین، خدمات پس از فروش حرفه ای و تضمینی از سوی تجهیزات آشپرخانه صنعتی آریا برای شما ارائه خواهد شد.

پس اگر به دنبال خرید یخسازهای صنعتی با کیفیت و قابل اعتماد هستید، بهترین گزینه برای شما، خرید از برند اسکاتمن با نمایندگی تجهیزات آشپرخانه صنعتی آریا است. از این راه می توانید اطمینان داشته باشید که بهترین محصولات را با بهترین خدمات و قیمت مناسب خواهید یافت.